THE EFFECT OF PICTURES AND PROMPTS ON THE WRITING OF STUDENTS IN PRIMARY GRADES: ACTION RESEARCH BY GRADUATE STUDENTS AT CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, NORTHRIDGE
BY: Marilyn Joshua
PENYATAAN MASALAH KAJIAN
Kajian ini memfokuskan untuk meningkatkan tahap kefahaman pelajar tadika hingga darjah dua dalam penulisan dengan menggunakan kaedah gambar dan 'prompt'. Dijalankan bagi mengenalpasti atau mengkaji sama ada penulisan dengan bantuan gambar atau 'prompt' di kalangan murid-murid sekolah rendah memberi kesan ke atas kualiti penulisan mereka.
TRANSFORMATION OF TEACHER ATTITUDE AND APPROACH TO MATH INSTRUCTION THROUGH COLLABORATIVE ACTION RRESEARCH
Patricia J. Bonner
Patricia J. Bonner
PERSOALAN KAJIAN :
Adakah transisi guru ke arah pengajaran secara kolaboratif dapat meningkatkan pencapaian pelajar dalam matematik?
PEER OBSERVATION OF TEACHING IN THE ONLINE ENVIRONMENT: AN ACTION RESEARCH APPROACH
BY: D.Swinglehurst, J. Russell & T.Greenhalgh
FOKUS KAJIAN
Focus kajian ini adalah untuk meningkatkan penggunaan kaedah maya (online) dalam memantau pengajaran diantara pensyarah pendidikan pengajian tinggi.
No comments:
Post a Comment